אזורים ארוגניים מהם ואיך מגרים אותם?

השימוש בצעצועי מין מטרתו להסב לנו הנאה ע"י גירויים של אזורים שונים בגופנו, אזורים ארוגניים, כאלה המעוררים את החשק המיני שלנו וכמובן בשאיפה להביא אותנו לאורגזמה, מה שברוב המקרים מדובר באורגזמה עוצמתית.

אזורים ארוגניים, אלו אזורים המזרזים חשק מיני כאשר באים איתם במגע, אצל נשים אזורים ארוגניים יכולים להיות אזורים שונים בואגינה, נקודת הג'י, הדגדגן כמובן, הפטמות, פי הטבעת מרובה כלי דם אז עצם החדירה ותחושת המילוי גם כן.

אצל גברים, הפין נחשב לאזור ארוגני, אזורים מסוימים על שק האשכים, פי הטבעת כאמור עקב כלי דם רבים ונקודת הפי הממוקמת על דפנות בלוטת הערמונית, הפרוסטטה.

עקב כך ובהתאם לזאת, חוקרים, מעצבים ורופאים נרתמו במשך שנים להביא לנו את צעצועי הסקס המדויקים והיעילים לגרות את האזורים הללו. אצל כל אחד ואחת רמת הרגישות באזורים הללו שונה, לכן לכל אחד/ת יתאים צעצוע מין אחר, להלן מספר אביזרי מין שלבטח יעניינו אתכם.

אזורים ארוגניים מהם ואיך מגרים אותם?

חרוזים אנאליים

חרוזים אנאליים כשם כן הם נועדו לשימוש רקטאלי אותם מחדירים לפי הטבעת ומושכים אותם החוצה ברגע הנכון, בעיתוי הנכון כאשר הגירוי המיני מקסימלי, פעולה שיכולה להעצים את האורגזמה. מכיוון שפי הטבעת הוא אזור בעל גירוי מיני גבוה לשני המינים, הוא מתאים גם לשני המינים.

חרוזים אנאליים הם מספר חרוזים שזורים יחדיו עם חוט מחבר ויוצרים תצורה של מעיין שרשרת, לרוב החרוזים עשויים מסיליקון, גומי, לטקס, יש גם מזכוכית ואף ממתכת, גודלם של החרוזים לרוב 45 מ״מ, אבל יש כאלה בגודל של 125 מ״מ.

ויברטורים

אחד מצעצועי המין הוותיקים שקיימים היום, אינו ותיק כמו הדילדו או כדורים סינים מכיוון שויברטור תלוי בזרם חשמלי בשביל הרטט, כך היה לפחות בתחילת דרכו בסביבות שנות ה-80 של המאה ה-19. הויברטור כשמו כן הוא נועד ליצור ויברציות, רטט באזורים הרגישים כדי להביא אותנו לגירוי מיני עז.

הויברטור קודם כל נועד בשביל לגרות את האזור הארוגני אולי הרגיש ביותר אצל נשים, הוא הדגדגן, כיום ויברטורים באים בצורות שונות, העשויים מחומרים שונים הבאים עם אפשרות של מגע באזורים שונים, כמו ויברטור עם חדירה וגינלית, או חדירה כפולה, ויברטורים קומפקטיים כמו הרוקט-פוקט ועוד.

סטיספייר

סטיספייר Satisfyer, הוא גם סוג של ויברטור, אבל אינו עובד על פעולת הרטט בלבד, אלא על רטט ופרצי אוויר וגם על פעולת היניקה. סטיספייר מכוון להביא גיורי עוצמתי לדגדגן ואף לפטמות. צעצוע מין זה מגיע עם עוצמות שונות של מצבי יניקה לגירויים בעוצמות שונות, הסטיספייר פרו 2 מגיע עם 11 מצבי יניקה.

את המכשיר מניחים על הדגדגן ומפעילים בעוצמה המבוקשת, הסטיספייר יכול לבוא כעזר בעת חדירה, או לשימוש עצמי, שימו לב הסטיפייר כשמו כן הוא, מספק.

סיכום

ישנם עוד מאות דוגמאות של צעצועי מין שמטרתם לגעת ולגרות את האזורים הרגישים שלנו, חשוב שאת המוצרים תרכשו בחנויות הרשמיות לכך כמו חנות סקס-פלאנט המציעה את המבחר הגדול ביותר בארץ של מוצרים מקוריים ואיכותיים.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן