אם חשוב לכם לחיות – צריך להגיע לגמילה ומהר

אתם מודעים לבעיה. כבר במשך שנים ברור לכם שמשהו מאוד לא טוב מתרחש בחיים שלכם וקשה לכם לעצור את ההתנהגויות המסוכנות שמשפיעות על כל אספקט בעולם שבו אתם חיים. יחד עם זאת, בכלל לא פשוט להכיר בבעיות התמכרות ועוד יותר לא פשוט לפנות להליך גמילה. אבל הצוות המקצועי של מוסד ויקטוריה רנסנס יודע לתת את התמיכה הדרושה – ולעזור לכם לעבור את התהליך בצורה הכי מקצועית שיש.

אם חשוב לכם לחיות – צריך להגיע לגמילה ומהר

קרדיט: Freepik

אל תדחו את הקץ – טיפול נכון מציל חיים

גמילה מסמים היא משימה לא פשוטה. אנחנו מודעים לכך ויודעים עד כמה אתם צריכים להיות חזקים על מנת להבין שזוהי השעה החשובה ביותר בחיים שלכם. אבל, כל דחייה של הניסיון להגיע אל מרכז הגמילה, יכולה לדרדר בצורה משמעותית את המצב הבריאותי שלכם וליצור אתגרים נוספים שישפיעו על אורח חיים שיהיה לכם בשנים הקרובות. בדיוק מהסיבה הזו, אסור לוותר על הטיפול של מרכז לגמילה, במיוחד אם המצב הגופני לא טוב.

עם כל הקושי שבדבר – אתם רוצים להצליח

בדיוק כמו שאתם לא רוצים לעודד התנהגויות מסוכנות ופונים לעזרת מכון גמילה מהימורים, כך צריך להבין גם את החשיבות של עצירת התנהגויות מסוכנות שקשורות לסמים. אתגר לא פשוט, במיוחד לאור העובדה שיש אלמנטים של תסמיני גמילה פיזיים. אבל אתם צריכים לעשות שיקול של עלות מול תועלת מידי יום ביומו, ולראות את התמונה הגדולה. זוהי מלחמה על החיים שלכם ואין שום אפשרות אחרת אלא לנצח בה.

הפיתויים תמיד יהיו שם, למדו לחיות איתם

גמילה מתרופות או סמים קשים, לא מבטיחה שהעתיד שלכם יהיה זוהר. קודם כל לפני שרוב האחריות מוטלת על הדברים שלכם, ודבר שני מפני שאי אפשר להתחמק מהצעות מפתות של חברים או קרובים, אחרי שאתם יוצאים לחיים עצמאיים. ולכן, המשימה המרכזית במהלך התקופה בתוך מרכז הגמילה היא להפוך הרגלים בריאים לחלק בלתי נפרד מהיומיום שלכם ולקבל כלים שיעזרו לכם להתמודד עם סיטואציות לא פשוטות, שבהם האפשרות לקחת מנה של סם עומדת על הפרק באופן מפורש.

הידע המקצועי והניסיון האישי של אנשי מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס הוא כלי עבודה יומיומית שמשרת את כל המטופלים במרכז. אנו עושים מאמצים רבים בשביל ליצור את חוויית הטיפול המתאימה ביותר למצב בו אתם נמצאים, ובהתאמה לאפשר סביבה מכילה ותומכת לכל מטופל. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות: 1-800-205077.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן