ביטול צו ירושה – מה לעשות ואיך לפעול?

ישנן לא מעט סיבות בגינן בוחרים אנשים להגיש התנגדות לצו ירושה – ומחפשים להגיע למצב בו מתקיים ביטול צו ירושה. בכדי להתחיל בתהליך ביטול צו ירושה, רצוי מאוד לפנות לעורך דין מומלץ, כמו משרד עורכי הדין אוהד שוהם ולקבל מענה מקצועי אשר יוביל אתכם במהירות ליישוב הסכסוך.

ביטול צו ירושה – מה לעשות ואיך לפעול?

מתי מומלץ לפנות לתהליך ביטול צו ירושה?

לאחר פטירתו של אחד מקרובי המשפחה אתם, כמו משפחות רבות אחרות, נאלצים להתמודד עם ההליך המשפטי הכרוך במימוש צוואה. יחד עם זאת, לעיתים עולות התנגדויות בקרב יורשים שונים שאינם מופיעים בצו הירושה וטוענים כי עזבונו של הנפטר שייך גם להם. במידה ויש לכם טענה שכזו ואתם סבורים שיש לכם כיצד להוכיח אותה – ניתן לפנות בעזרת עורך דין לתהליך התנגדות אשר בסופו יחליטו רשם הירושות או בית המשפט האם מומלץ להביא לכדי ביטול צו ירושה.

 

איך נראה תהליך ביטול צו ירושה?

תהליך ביטול צו ירושה מתחיל לאחר הגשת הבקשה מצד היורשים החוקיים לקבלת עזבונו של הנפטר. רשם הירושות מפרסם בהודעה מסודרת את הימצאותה של הצוואה וכך מאפשר למתנגדים להגיע לבית המשפט ולהציג את גרסתם. במידה ואתם מצליחים לשכנע את בית המשפט כי יש עילה וחלוקה מחדש של עזבונו של המנוח, בית המשפט או רשם הירושות זכאים להוציא הודעת ביטול צו ירושה ולהביא איתכם לכדי דיון מחדש בחלוקת הנכסים.

 

עורך דין שמלווה אתכם לאורך כל הדרך

כל תהליך ההתנגדות לקיום צו ירושה דורש מן המתנגדים להוכיח אל מול בית המשפט את טענותיהם כך שהם נדרשים לעסוק רבות בחיפוש אחר ראיות והצגתן אל מול בית המשפט. במצב כזה אתם, המתנגדים, חייבים להסתייע בשירותיו של עו"ד ירושה, בעל ניסיון רב בתחומו, אשר מכיר את כל רזי החוק ויכול לסייע לכם בחיפוש ראיות מתאימות ולנסח את העתירות שלכם לבית המשפט. ליווי מקצועי יכול לחסוך לכם עלויות רבות לאורך הדרך כמו גם להביא לתוצאה המיטבית ביותר מבחינתכם, המתנגדים. כך שזהו בעצם חלק מהאינטרס הגדול ביותר שלכם למצוא עורך דין כזה.

משרד עורכי הדין אוהד שוהם מאפשר לכל אדם להביע את התנגדותו המשפטית להליך קיום צוואה בעזרת צוות עורכי דין מקצועי ומיומן אשר פועל ללא לאות על מנת להביא לתוצאות הרצוי. צוות המשרד מחזיק במומחיות בתחומו ומאפשר לכל אחד לקבל בדיוק את השירותים הנדרשים. לפרטים נוספים התקשרו: 077-510-0268.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן