דלתות כניסה מעוצבות המשלבות חלונות מעוצבים = חלומות מעוצבים

ישנם לקוחות המעדיפים לצמצם את תהליך ההחלטה ולהשאירו בידי מעצב הבית או האדריכל. ברם, חלק מההנאה בעיצוב הבית ובבחירת דלתות בצפון טמון בצמתי ההחלטה הבאים: צבע הדלת, סוג הפרזול (ידית ופנל) וסגנונה (קלאסי, מודרני, עתיק, יפני וכו'). אחת מהאפשרויות המעניינות עבור דלתות כניסה מעוצבות הוא שילוב של חלון בגוף הדלת. ישנן מספר סיבות מדוע לבחור בחלון מעוצב בשעת קניית דלת כניסה. ראשית כל, מדובר במקור אור וחום נוסף לבית. שנית, חלון בדלת מייצר אווירה של פתיחות ורצון בתקשורת. שלישית, ההפרדה בין פנים הבית לחוץ הבית הופכת להיות רכה יותר וזורמת יותר. רביעית, הבית נותר מוגן מאחר ובחלון הדלת משלבים סורג מעוצב וזכוכית מחוסמת.

דלתות כניסה מעוצבות המשלבות חלונות מעוצבים

בבתים פרטיים בהם יש גינה או גדר מפרידה מומלץ לשלב אלמנט של חלון בדלת. בבתי מגורים משותפים בהחלט ניתן לשלב חלון חלבי או חלון עם זכוכית אומנותית, אשר מאפשר לשמור על פרטיות דיירי הבית.

דלתות כניסה לבית פרטי נחלקות למספר סגנונות וכך גם חלונות מעוצבים. ניתן לחלק את סוגי העיצוב לחלונות לחמישה סוגים: חלונות עם קווים נקיים המייצרת תחושת סימטריות והמשכיות. חלונות עם קשתות מעוגלות נוסח ארבסק המעניקות לסורג החלון מראה פרחוני ומתוחכם. סגנון יפני הוא חלון המחולק למקטעים שווים בגודלם המייצרים תחושת רוגע, יציבות והרמוניה. סגנון בלגי הוא עמוס יותר בפרטים ומזמין מבט ממושך יותר. הסגנון הקלאסי מושפע מהקווים והקשתות המעוגלות הרומיות וביסודו מדמה את קווי המתאר של עמוד רומי.

הבחירה בחלונות מעוצבים הופכת דלתות כניסה מעוצבות ליצירת פאר, מפגש מרתק של חומרי גלם: מתכת וזכוכית.

אנחנו בדלת פור יו מציעים מגוון עשיר של חלונות מעוצבים הניתנים להזמנה באופן פרטני, כך שלמעשה כל בעל דלת כניסה מעוצבת מקבל מוצר ייחודי שמשקף את טעמו האישי.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן