היטל השבחה ירושלים

אם אתם גרים בירושלים או מחזיקים בבעלותכם נכס הנמצא בירושלים ובעקבות הוראת הוועדה לתכנון הבניה בעיר קיבלתם אישור מיותר להרחבת הנכס שלכם ו/או ביצוע פעולה המעלה את ערך הנכס, תצטרכו לשלם היטל השבחה. היטל זה הוא מס החל על כל בעל נכס שהנכס שלו העלה את ערכו כתוצאה משינוי תוכניות עיר, זכויות יתר לבנייה, אישור חריגה מקווי הבניין, קבלת היתרים לתוספת בנייה מיוחדת ועוד. בעקבות ההשבחה שנוצרה כתוצאה מהאישור המיוחד תצטרכו לשלם מס בגובה 50% מסך ההשבחה על הנכס. על מנת לבדוק את זכותכם לפטור מלא או חלקי או לכל הפחות לחישוב מדויק של היטל ההשבחה שאתם צריכים לשלם על הנכס ניתן להיעזר בשירותיו של שמאי מקרקעין מוסמך כמו אלי כהן משרד שמאות מקרקעין. בקרו באתר או חייגו 0546690893

מדוע דווקא אלי כהן?

אלי כהן הינו שמאי מקרקעין מוסמך ומנוסה, בעל תואר ראשון וניסיון רב שנים בתחום השמאות והנדל"ן. במשרד אלי כהן שמאות מקרקעין תוכלו לקבל שירות מקצועי, אדיב וירידה לפרטים הקטנים ביותר והחשובים מאוד שיכולים לחסוך לכם אלפי שקלים ויותר בתשלום היטל השבחה ירושלים או היטל השבחה על נכסים אחרים באזור המרכז. אלי בעל ניסיון בעבודה מול הראשות המקומית, הגשת ערעורים ובדיקת הערכת שווי הנכס לפני ואחרי תוספות בנייה ואישורים מיוחדים המעלים את ערך הנכס. כך ניתן יהיה להגיע, באמצעות הערכת שווי נכס מדויקת של שמאי מקרקעין מוסמך מטעמכם, לשווי מדויק יותר של הנכס ושל סך ההשבחה עליו ולהפחית את התשלום של ההיטל ההתחלתי שניתן לכם, על ידי הראשות המקומית.

מתי נצטרך לפעול בנושא?

את הערעור על ההגשה תוכלו להגיש עד 45 יום מקבלת המסמכים לדרישת תשלום ההיטל. השמאי מטעמכם יערוך תשומת היטל השבחה חלופית מזו של הוועדה ויגיש אותה לוועדת הערער. ניתן גם לפעול לבקשת מינוי שמאי מכריע. משרד השמאות אלי כהן מלווה את הלקוחות החל מרגע קבלת המסמכים, דרך בקשת הערעור והכנת השומה החדשה מול הראשות המקומית וכל הדרך למעשה עד הדיון בוועדת הערער או הכרעת השמאי המכריע. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן