המדריך לחידוש האמבטיה בקלות ובזול

אמבטיה הינה רכישה שלא מבצעים כל יום וגם לא בכל שנה והיא אמורה להחזיק לתקופה ארוכה. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי מדובר במבנה שצריך לעמוד בתנאים קשים יחסית שכוללים רטיבות, חום, קור וחבלות, כך שבסופו של דבר, גם היא מגלה ליקויים. בשורות הקרובות תגלו כיצד ניתן לחדש את האמבטיה בצורה קלה ומהירה ומבלי שתצטרכו לשבור תוכניות חיסכון ולפרק את כל חדר האמבטיה בשל כך.  

המדריך לחידוש האמבטיה בקלות ובזול

במקום לשבור ולפרק, צובעים וזה הכל

אם האמבטיה שלכם סובלת מסדקים או התפתחות חלודה, ניתן פשוט לצבוע אותה בתהליך יעיל וקצר. התהליך כולל את ליטוש האמבטיה בחלק הלקוי ויישום של מספר שכבות צבע לשם חידוש המראה. האפשרות מתאימה הן עבור אמבטיות אקריליות והן עבור אמבטיות פח בציפי אמייל. חשוב מאוד שנותן השירות יבצע את הליטוש בצורה מקצועית וישתמש בצבעים איכותיים בלבד, שמגיעים עם מספר רב של אפשרויות גוונים לבחירה. צביעה איכותית תמנע הופעת חלודה באמבטיה לאורך שנים רבות, שכן מדובר בצבעים אטומים למים וחזקים מאוד כנגד חבלות (אקריל, פוליאוריטאן). 

 

לא חייבים לשלם ביוקר

המחיר עבור שירות צביעת אמבטיה נע בין 700 ל- 1300 שקלים בלבד כאשר המחיר הנמוך מתייחס בעיקר לאמבטיות אקריליות הקלות יותר לעבודה והגבוה לאמבטיות פח מצופות באמייל. אין ספק כי זו תהיה בחירה חסכונית ונכונה אשר לא תאלץ אתכם לשלם ביוקר על החלפה של האמבטיה.

 

מלבישים את האמבטיה למטרות חידוש

ואם בכל זאת החלטתם להחליף את האמבטיה לגמרי, דעו לכם כי הדבר אינו מחייב פירוק אגרסיבי של חדר האמבטיה ואף לא חייב להיות כרוך בעלויות כספיות רבות מידי. כל שצריך זה להתקשר עם חברה שמציעה שירותי הלבשת אמבטיה ותזכו באמבטיה חדשה לגמרי בהליך מהיר וזול בהרבה. השירות כולל התקנה של גוף אמבטיה חדש על גבי מבנה האמבטיה הקיים, כשהתוצאה הסופית היא אמבטיה חדשה לכל עניין ודבר ללא זכר לזו הישנה. תהליך ההלבשה מהיר מאוד, נמשך על פני מספר שעות עבודה בלבד והוא הרבה יותר זול מהחלפה מלאה של גוף האמבטיה. המחיר נע סביב ה- 2,000 שקלים ומהווה הזדמנות מצויינת לבעלי אמבטיות פח בציפוי אמייל לעבור להשתמש באמבטיה אקרילית איכותית עם מגוון רחב של צבעים לבחירה. 

 

"תותי אמבטיות" – כל אפשרויות החידוש והתיקון במקום אחד 

אם אתם רוצים לחדש את מראה האמבטיה שלכם בצורה מהירה וזולה, חברת "תותי אמבטיות" היא בדיוק המקום להתקשר איתו. בין אם מדובר על תיקון שבר באמבטיה באמצעות חיפוי צבע ובין אם בשיטת ההלבשה, אצלנו תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר לשם ביצוע המשימה. צרו עימנו קשר עוד היום במספר 052-7734099 ונשמח לתת לכם שירות נהדר.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן