טיפים לעיצוב כרטיסי ביקור
בזמן בו אלפים של כרטיסי ביקור קיימים כיום ומסתובבים בין האנשים בשווקים העסקיים השונים, חשוב מאוד כי תיצרו לעצמכם כרטיס ביקור אשר יבלוט ויצור רושם ראשוני דינמי עבורכם ועבור העסק אותו אתם מייצגים.
ישנן דרכים שונות בעזרתן ניתן ליצור כרטיסי ביקור ייחודיים כמו גם אינפורמטיביים.
בתור אחד הכלים החשובים ביותר עבור עבודת שיווק רשתי, כרטיסי ביקור תמיד צריכים להיות זמינים עבורכם.
להלן מספר טיפים בעזרתם תוכלו להוציא את המרב מעיצוב מותאם אישית של כרטיסי ביקור –
מידע הכרחי ליצירת קשר
כללו בכרטיס הביקור את המידע ההכרחי עבור יצירת קשר עמכם.
תמיד תכללו מידע הכולל את שמכם, שם החברה , מספרי טלפון של הסלולארי ושל העבודה, מספר פקס, כתובת פיזית, כתובת אלקטרונית וכתובת אתר אינטרנט , אם קיים.
בעשייה זו, אתם הופכים את יצירת הקשר עמכם לקלה ונוחה עבור לקוחות כמו גם שותפים עסקיים.
כרטיסי ביקור בהדפסה צבעונית
השתמשו בהדפסה צבעונית על מנת להפוך את כרטיס הבידור שלכם לבולט.
הדפסה בשחור- לבן אינה עדכנית ומשעממת מבחינה ויזואלית, לעומת זאת דפוס דיגיטלי של כרטיסי ביקור צבעוניים יוצרת כרטיסים מעוצבים ואישיים יותר ולפיכך גם ייחודיים על פני אחרים.
בכל דרך צבעונית בה תבחרו לעצב את כרטיסי הביקור שלכם תהיו בטוחים שהלקוחות שלכם יעריכו את האסתטיקה של כרטיס ביקור צבעוני ומושקע.
כרטיס ביקור נהיר לקריאה
וודאו כי עיצוב הכרטיס מבחינת הצבעים והפונט אותו בחרתם יוצר מכלול של מידע אשר הינו ברור ונוח לקריאה .
אם כרטיס הביקור שלכם אינו נוח לקריאה, רוב האנשים לא יתנו בו מבט נוסף.
הדפסה דו צדדית
השתמשו בהדפסה דו צדדית על מנת להפיק את המיטב מכרטיס הביקור שלכם.
הדפסה דו צדדית מאפשרת לכם למסור כמה שיותר מידע שניתן על גבי כרטיס ביקור ללקוחות שלכם.
ישנן אפשרויות רבות עבור הדפסה משני צידי הכרטיס, פשוט בחרו באחת שהכי מתאימה לאופי העסק שלכם.
כללו סלוגנים ולוגואים של החברה
הוספה של סלוגן או לוגו של החברה יכולה לעזור בתור סימן היכר של החברה שלכם.
ככל שכרטיס הביקור שלכם יהיה ניתן לזיהוי כך רק ייטב לכם.
ברגע בו לקוח או שותף עסקי מחפש את הכרטיס שלכם בין יתר הכרטיסים אשר ברשותו , הוא יזהה את שלכם בקלות ולא יצטרך לעבור על פני כל כרטיס בחיפוש אחר השם שלכם.
יצירת מיתוג לחברה שלכם הינה דבר בעל כוח רב שרק יועיל לכם מבחינה עסקית.