למה ללמוד אומנויות לחימה משולבות?

אומנויות לחימה משולבות – MMA משלבות בתוכן מספר תחומים של אומנויות לחימה ביניהן קראטה, קרב מגע, אגרוף ועוד. שיטה זאת נועדה על מנת להתגבר על כל החסרונות של כל שיטת לחימה בפני עצמה, וליצור שיטה חזקה אחת. בשנים האחרונות שיטה זאת הפכה בולטת מאוד בישראל וחניכים רבים שלמדו אותה הפכו ללוחמים מצוינים במיוחד. רוצים לאתגר את עצמכם או את ילדיכם? פנו אל אביטל קרן לשמיעת פרטים נוספים על התחום.

אומנויות לחימה משולבות

קרדיט: pixabay

מה מאפשר לימוד של אומנויות לחימה משולבות

מבין שלל תחומי אומנויות הלחימה הקיימות, בולטות במיוחד אומנויות לחימה משולבות. הן נוגעות במספר תחומים ומאפשרות לחניך ללמוד מגוון סוגי אומנויות לחימה שמטרתן לחזק ולחשל אותו, לאפשר לו ללמוד גם דרך כישלונות ולאפשר לו להגיע אל הרמה הגבוהה ביותר אליה הוא מסוגל להגיע.

  • אומנויות לחימה משולבות עובדות על הפן הפיזי, הן משפרות את הקואורדינציה, מחזקות את היציבה ועובדות על הגמישות ועל קשר יד עין. הן עובדות על זריזות הן בחשיבה והן בתנועה. אין ספק כי התחום הפיזי משתפר באורח פלאי על ידי אימונים אלו.
  • אומנויות לחימה אלו עובדות גם על ביטחונו העצמי של הילד או המבוגר. הן מאפשרות למידה של התמודדות עם קושי וקבלה של כישלונות ואף ניצול שלהם. זאת, על מנת לעלות גבוה יותר. הן מאפשרות להבין שכל ירידה מובילה לעלייה נוספת, לעיתים קרובות אף גבוהה יותר. הן מספקות כלים להתמודדות עם המציאות. כמו כן, התמדה באימונים מאפשרת לחוות תחושת הצלחה אשר משפיעה באופן ישיר על הביטחון העצמי – הן של ילד והן של מבוגר.
  • נושא חשוב לא פחות, אשר נרכש במהלך אימונים אלו, הוא למידה של כוחה של קבוצה, עבודת צוות נכונה, שיתוף פעולה וכן למידה של גבולות ומשמעת.

 

הייחודיות של אומנויות לחימה משולבות

אין ספק כי תחום זה הוא מיוחד במינו כיוון שהוא מאפשר עבודה מקיפה על תחומים רבים. בכדי להצליח להוציא מהאימונים את המירב, רצוי לבחור במאמן איכותי אשר יוביל אתכם אל מימוש הפוטנציאל הגלום בסוג אומנויות לחימה אלו. אביטל קרן הוא מאמן בעל ותק רב וניסיון של שלושים שנים בתחום. אם אתם מחפשים מאמן מקצועי, אנושי ולא מתפשר – זה הזמן להרים טלפון אלינו.

 

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן