עורך דין מיסים

תשלומי מיסים במדינות מערביות נחשב למעין תשלום כמעט "קדוש", בו על העסק או העובד השכיר מפרישים אחוזים שונים לרשויות המס. אך תשלומים אלו וגם האחוזים השונים משתנים לא אחת, כאשר חלק לא קטן גם מהשכירים וגם מבעלי העסקים אינם מכירים סוגים שונים של תשלומי מיסים. וכאשר מקרים כאלו מתקיימים, הם עלולים להוביל לכדי האשמות בגין עבירות מס ולהוביל לשורה של סנקציות מטעם הרשויות ולעיתים אף למאסר בפועל. לכן במצבים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין מיסים, אשר יוכל להכווין אותנו בין אם אנו בעיצומה של חקירה ובין אם קיים רק חשש. ואחד המשרדים המומלצים בתחום זה הוא לא אחר מאשר משרד עורכי דין CBS-Law, המתמחה גם בדיני מיסים.

מה נעשה לפני בחירה של עורך דין מיסים

כאמור פתיחה של חקירה בגין עבירות מס, עלולה להוביל למגוון סנקציות ועונשים שונים מטעם רשות המיסים על כן חשוב להכיר אילו צעדים יעזור לנו להתנהל נכונה אל מול חקירות אלו, הרבה לפני שנשכור את שירותיו של עורך דין מיסים. ראשית כל מומלץ שלא לבצע מעשים פליליים, בין אם מדובר בתיאום גרסאות של נאשמים אחרים ועד אל העלמה של מסמכים שונים. חשוב לזכור כי מרבית המסמכים יוכלו להיות משוחזרים ולא פעם, גם נאשמים נוספים בפרשה עלולים להתגלות כעדי מדינה. בקבלת צו חיפוש לשם דוגמא, מומלץ לקרוא את הצו בצורה עניינית וללא בהלה ובכך לאפשר לחוקרים לקחת רק את מה שמוגדר בצו ולא מעבר.

נקודות נוספות ואיך בוחרים

בנוסף חשוב לזכור כי בעת חקירה בעוון עבירות מס, החוקרים ואנשי רשות המיסים אינם חברים שלנו. לכן כל הבטחה של שיחות "לא מוקלטות" או בהצגת מצג שווא של חוסר האשמות, עלול "להפיל" בפח את מרבית הנחקרים. ובשל כך מומלץ גם לדעת כיצד לבחור עורך דין מיסים טוב, החל מסוג ההתמחות של עורך הדין ועד לניסיון שלו בתיקים דומים לשלנו. לכן אחת ההמלצות במצבים כאלו, יהיה לא אחר מאשר  משרד עורכי דין CBS-Law המציע יידע עצום בייצוג תיקי מיסים, גם לעצמאים וגם לשכירים.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן