עורך דין קניית דירה

מעמד של רכישת דירה בישראל הוא בהחלט מעמד משמח, בין אם אנו יזמי נדל"ן המבצעים את הרכישה המוצלחת הבאה שלנו ובין אם אנו משפחה צעירה שהצליחה לרכוש קורת גג משל עצמה. אך מקרים אלו דורשים לא פעם מגוון רחב של בדיקות, על מנת לוודא לא רק כי ההסכמים שחתמנו עליהם אכן נכונים ומאשרים את הרכישה שביצענו. אלא גם על מנת להתמודד בצורה נכונה ויעילה אל מול הרשויות השונות, לכן מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין קניית דירה אשר יוכל להכווין ולייעץ במעמד שכזה. ואחד המשרדים המומלצים במעמדים מרגשים שכאלו, הוא לא אחר מאשר משרד עורכי דין CBS-Law המתמחה בדיני מקרקעין וייצג שורה של תיקים מוצלחים.

עורך דין קניית דירה-גם ליזם וגם למשפחה

הליך של רכישת דירה כוללה לא פעם כמויות אדירות של כסף, בין אם אנו מבקשים לסחוב את המשכנתא מהדירה הקודמת שלנו ובין אם אנו נדרשים לשלם סכומי מס גבוהים במיוחד. כך או כך בהשכרת שירותיו של עורך דין קניית דירה, נוכל להעריך נכונה את תשלומי המס שעלינו לשלם במעמד הרכישה. החל ממס רכישה בגין מכירת דירה קודמת או בעלות על אחרת, ועד אל עריכת הסכם שישמור על הזכויות שלנו כקונים. שירותים אלו יכולים לא רק לחסוך סכומים גדולים של כסף, אלא גם לשמור עלינו גם כיזמי נדל"ן המבקשים לרכוש בצורה חכמה וגם על משפחות המבקשות להישמר מפני מקרים של עקיצות וחוזים דרקוניים.

לא רק עבור רכישה

שירותיו של עורך דין קניית דירה, יכולים להיות רלוונטיים גם במקרים בהם נשכיר דירה כאשר לא פעם עלולים חוזי ההשכרה "לקבול" הלכה למעשה את השוכרים או להציע תנאים מאתגרים במיוחד לשוכרים. עם זאת גם הצד השוכר זקוק להגנה, החל מהיכולת לשמור על הנכס שהופקד בידי זרים גמורים ועד היכולת של אותם זרים לעמוד בהתחייבויות הכספיות הנדרשות בעת השכרת הנכס שלנו. ובכדי להבטיח חוזים אשר יגנו עלינו בכל מעמד רכישה או קנייה, מומלץ לפנות אל  משרד עורכי דין CBS-Law

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן