עסקאות מקרקעין עושים בחכמה

ככל ששומעים יותר על סיפורי הונאה והפסדים של אנשים בהשקעות נדל"ן לא מגובות משפטית או פיננסית, כך מתחזק הצורך בהגברת המודעות לאנשי המקצוע שחובה להיעזר בהם כדי ללוות כל עסקת נדל"ן שהיא. ללא עורכי הדים שמתמחים בתחום זה ואל רק בתחום האזרחי המסחרי לא עושים שום עסקה שכרוכה בהעברת כספים רבים על נכס נדל"ני או מקרקעין שאינכם יודעים מה מותר לעשות בה לפני בדיקה של מומחים. העסקאות נעשות בכל רחבי הארץ ובמיוחד במקומות שבהם יש הרבה קרקעות פנויות לבנייה, כמו במחוז הדרום. לכן, כשאתם בוחנים אפשרות לקניית נכס באזור זה מומלץ לבחור עורך דין נדלן באר שבע, שיכול ללוות אתכם בעסקה ולא להשאיר אתם לבד בכל השלבים שלה. רק כך תוכלו להבטיח שלא יקרה לכם כלום בדרך למיזם הנדלני שלכם, גם אם מדובר בבניית הבית הפרטי שלכם או עסק כלשהו. משרד עורכי דין CBS-Law עומד לרשותכם בתחום זה ומלווה משקיעים רבים בתחום הנדלן כבר שנים רבות בדרך להצלחה.

כמה תשלמו על הנכס שלכם באמת?

לא רבים יודעים שחישובי המס שלכם תלויים בסעיפים שונים של חוקים כמו מס רכישה, מס שבח ועוד היטלים שונים שמחויבים לשלם לרשויות. לכל קרקע ייעוד משלה ועל פי זה נקבעים גם שיעורי המס ובהתאם לערכה. כדי לוודא שאתם משלמים רק מה שאתם חייבים לשלם ולא מעבר לזה, אתם צריכים לדעת מה עומד לזכותכם כדי להפחית את נטל חבות המס ואת זה יכול לעשות למענכם רק עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין שגם מכיר היטב את האזור ואת ערכם האמיתי של המקרקעין שלכם. תתפלאו לדעת, אבל הערכות שמאות של ערך הנכס והמקרקעין הן בהחלט משהו שאפשר לערער עליו וגם לנהל אותו בדרך אחרת, כשנותנים למקצוענים לטפל בזה. חוב לרשויות המס גרוע בהרבה יותר מכל חוב ולכן חשוב לטפל בזה בזמן ללא איחורים וקנסות.

לסגור עסקה בטוחה

גם אם מציעים לכם עסקה בטוחה למדי, אתם יכולים להיות רגועים שאתם עושים כל צעד נכון מבלי להחמיץ אף פרט חשוב, אם אתם מלווים במשרד עורכי דין בתחום המקרקעין שגם יודע לטפל בפיננסים ובמינוף. היבטים חוקיים, משפטיים ופיננסיים מלווים כל עסקת מקרקעין בישראל ורק כשאנשי מקצוע בעלי ניסיון מטפלים בזה למענכם אתם מרוויחים מזה ללא פשרות על האינטרסים שלכם. זה מה שמחכה לכם כשאתם עובדים עם מומחים כמו משרד עורכי דין CBS-Law, שיש לו ניסיון רב שנים בתחום זה.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן