ערבי גיבוש – כיצד מתכננים

ערבי גיבוש הם דרך מצוינת לפתח ולהדק קשרים בין אנשים. כדי לגרום להצלחת הערב יש לתכנן ולחשוב על כל פרט, לא להשאיר דבר ליד המקרה. במאמר זה נביא טיפים מנצחים שיעזרו לכם להפיק ערבי גיבוש מהנים ומוצלחים.

ערבי גיבוש – איך נפיק ערב בלתי נשכח

  • קביעת התקציב – לפני שמתחילים לתכנן ערבי גיבוש יש לקבוע מהו התקציב הכללי. לפי התקציב נוכל לקבוע את מקום האירוע, בית פרטי, מסעדה או מועדון , להחליט על התפריט ועל התוכנית.
  • בחירת המקום – כאשר מחליטים לערוך ערבי גיבוש במסעדה או במועדון חשוב לדעת אם במקום יש חדר לאירועים פרטיים. אם אין חדר אירועים פרטי יש לבדוק עם בעלי המקום כמה אנשים, מלבד משתתפי הערב, עתידים להיות במקום. אם מספר המשתתפים בערב הגיבוש הוא גבוה, כדאי לבקש מבעל המקום לסגור את הערב ולא להכניס אנשים זרים. כאשר מעדיפים לחגוג בחיק הטבע יש לבחור תאריך מתאים מבחינת מזג האוויר.
  • אופי המשתתפים – אם בין המשתתפים באירוע יש אנשים שומרי כשרות, חובה לבדוק עם בעל המסעדה או המועדון אם יש בידו תעודת כשרות. גם את סוג האוכל מומלץ להתאים לאופי המשתתפים. אנשים צעירים אוהבים אוכל וסגנון שונה ממבוגרים.
  • שכנים – כאשר עורכים ערבי גיבוש בבית פרטי כדאי ליידע את השכנים והתנצל מראש על אי הנעימות. בהרבה מקרים השכנים עלולים להזמין את המשטרה ולהתלונן על רעש והפרעות. אומנם, משטרת ישראל עסוקה מאוד, אך בנושאי שכנים היא ממהרת לאכוף את החוק.
  • תוכנית הערב – את תוכנית הערב יש להתאים לאופי המשתתפים. התוכנית של ערבי גיבוש לצעירים שונה כמובן מתוכנית המיועדת למבוגרים יותר.

ערבי גיבוש - כיצד מתכננים

ערבי גיבוש – על התוכנית ועל הגיבוש

  • כתב חידה – כתב חידה או חידות הן תוכנית המתאימה לקהל איכותי ואינטליגנטי. לא כל אחד יודע ויכול לחוד חידות או לנסח כתב חידה מרתק . דן חמיצר, החידונאי הוותיק מציע פעילות ערבי גיבוש מקורית, חווייתית ומרתקת – כתב חידה מעוצב, בהזמנה, על הארגון, המנהלים, המחלקה, העובדים, הערכים ועל מגוון נושאים שתרצו. עליכם לשלוח את הפרטים הרלוונטיים, את הסיפורים ואת האירועים החשובים ולהזמין כתב חידה שיהיה מוקד הערב וירתק את המשתתפים. באמצעות כתב החידה תוכלו להכיר טוב יותר את החברים.
  • שירה בציבור – שירה בציבור מתאימה לכל ערבי גיבוש, גם לצעירים וגם למבוגרים. מנחה הערב יבחר את השירים לפי קהל המשתתפים.
  • ריקודי סלסלה – ריקודי סלסה אינם מיועדים רק לקהל צעיר מבוגרים, רבים אוהבים ונהנים מריקודי סלסה. אפשר לשכור מדריך שילמד את המשתתפים את הצעדים החשובים בריקודי הסלסה. ערבי גיבוש עם ריקודים מלהיבים וסוחפים את קהל. בריקודי הזוגות אפשר "לשדך" בין המשתתפים ולגרום להידוק הקשר בניהם.

מתכננים לערות ערב גיבוש מחלקתי? BEATBOX חדרי קריוקי בפריסה ארצית 077-9976012

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן