קניתם xbox live gold? תנצלו את כל היתרונות שלו!

אם יש לכם את קונסולת המשחקים הנהדרת הזו, ואתם כבר מנוסים ומכירים אותה היטב, אתם בוודאי יודעים שיש עוד המון פיצ'רים מהם תוכלו ליהנות ועוד המון שדרוגים שאת חלקם עדיין לא זכיתם להכיר מקרוב. עכשיו אתם יכולים לעשות את זה עם מנוי ייחודי שיקפיץ את החוויה כולה לשלב הבא. למנוי xbox live gold מחיר התלוי במשך המנוי שלכם, אבל הוא בהחלט משתלם כשמבינים כמה יתרונות הוא מביא עמו – מכותרים שתקבלו במתנה מדי חודש ועד למוצרים רבים אחרים שנמכרים במחירים בלתי רגילים בהנחות גדולות מאוד. באתר Exon Games תוכלו לרכוש מנוי לחודש, לשלושה חודשים ואף לשנה, וליהנות מכל הדילים הכי אטרקטיביים שיש.

 

xbox live gold מחיר המנוי שלכם

כאמור, לחבילת xbox live gold מחיר התלוי בעיקר באורך המנוי, כאשר ניתן להתחיל ממנוי חודשי ולרכוש גם מנוי שנתי במחיר אטרקטיבי. רוכשי החבילה ייהנו מהטבות שונות:

  • מגוון רחב מאוד של מוצרים, כולל סדרות, סרטים, מוזיקה, אפליקציות, משחקים והרחבות
  • מוצרים במחירים מעולים ובהנחות של 50 עד 75 אחוזים
  • 2 עד 4 משחקים במתנה מדי חודש, כלומר עד 24 משחקים למי שרוכש מנוי שנתי
  • גישה מלאה לכל המשחקים גם לאחר תום המנוי

אחרי שתבחרו את החבילה שלכם ותרכשו מנוי אקס בוקס לייב, תקבלו קוד דיגיטלי שיאפשר לכם ליהנות מהמוצר ומכל היתרונות וההטבות הנלוות אליו. זהו תהליך מהיר ופשוט מאוד, ומעל לכל זוהי רכישה בטוחה המתבצעת דרך האתר, וככל שתזדקקו למענה אנושי הוא כאן לשירותכם. כך תוכלו ליהנות מכל המוצרים, מכל הכותרים ומכל ההטבות המשתלמות.

קניתם xbox live gold? תנצלו את כל היתרונות שלו!

קרדיט: Pixabay

בשורה התחתונה

לפני שאתם רוכשים מנוי xbox live gold, מחיר החבילה שלכם תלוי באורך המנוי המועדף, ולכן כדאי לקבוע האם תרצו לנסות חודש אחד לפני שתמשיכו קדימה – או לרכוש מראש מנוי שנתי שיחסוך לכם הרבה כסף ויעניק לכם המון הטבות. באתר Exon Games תוכלו למצוא משחקים חדשים לאקס בוקס ואת המחירים המשתלמים שיאפשרו לכם ליהנות מכל השפע והטוב שיש לחבילה הזו להציע לכם, ויש לה המון יתרונות ברורים.

 

 

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן