שעון שבת לתריס חשמלי- שליטה מלאה מהטלפון החכם

אנשים דתיים ומסורתיים השומרים את השבת בקביעות, נוהגים להשתמש בשעון שבת למגוון מטרות בזמן יום המנוחה הקדוש השבועי. השימוש בשעון שבת מאפשר להקל על החיים ולבצע פעולות רבות ושונות שעל פי ההלכה אסור לבצען באופן אקטיבי ביום השבת.

עבור אותם אנשים המקפידים על שמירת השבת, ניתן כיום לקנות שעון שבת לתריס חשמלי, שפרט לכך שהוא מאפשר שליטה על פתיחה וסגירה של התריסים בשבת, הוא כולל תכונות מועילות רבות נוספות.

שעון שבת לתריס חשמלי- שליטה מלאה מהטלפון החכם

קרדיט: palmatmotors.co.il

ישנם כמה סוגים של שעוני שבת לתריס חשמלי בחנות של פלמט, וכולם ניתנים לשליטה מרחוק באמצעות חיבורם לרשת ה-WIFI הביתית. מדובר במוצרים חכמים, שניתן גם לשלב במערכות של בית חכם, וכך ליהנות משליטה מרחוק בפתיחה ובסגירה של התריסים בכל עת ובנוחות רבה.

 

אחת מהתכונות המתקדמות והשימושיות ביותר של שעון שבת לתריס חשמלי, היא האפשרות לשלוט בו מתוך אפליקציה לטלפון החכם. השליטה מהטלפון מאפשרת לוותר על שימוש בשלט לצורך השליטה בתריס, ובנוסף היא מאפשרת גם לתזמן מראש פתיחה או סגירה של התריס, לסגור או לפתוח מספר תריסים בבית באופן בו-זמני, לשלוט בתריס גם אם אתם לא נמצאים בבית וכן לראות מהו מצב התריס בכל עת (כלומר, האם פתוח/סגור). האפליקציה ששולטת בתריס ניתנת להורדה בחינם בטלפון, והשימוש בה יכול לגרום לשדרוג משמעותי בנוחות החיים בבית, גם אם הוא עדיין לא בית חכם במלוא מובן המילה.

עבור אנשים שיש להם מערכת בית חכם כוללת, שעון שבת לתריס חשמלי יכול להתחבר למערכת (כמו מערכת הבית החכם של גוגל או אפל, למשל) ולהוות חלק בלתי נפרד מהעלייה באיכות החיים, הנלווית לכך שניתן לשלוט כה בקלות בתריסים ובמוצרים חשמליים אחרים בבית.

מוצרים נוספים בחנות של פלמט

החנות המקוונת של פלמט מציעה מגוון רחב מאוד של מוצרים לבית שמשדרגים את איכות החיים ורמת החיים. הפריטים מוצעים במגוון קטגוריות, כמו תריסים חשמליים, כלי עבודה לבית, מחזירי דלת, מנעולים וידיות, רשתות גלילה לחלונות ומגוון של מוצרים לשימוש עם מערכות של בית חכם.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן